We got Stickers!!!  

  RSS

Macky
Valencene Admin
Mentor
100 Likes
250 Likes
500 Likes
1K Likes
2.5K Likes
5K Likes
Grow Off Diary
Youtube 1K Views
Veteran
Points:40462
Joined: 1 year ago
Posts: 4077
December 12, 2019 10:21 am  

With a little help from Keeno, we finally have some stickers!! 

Fucking pukka too, these will be going out in comp prizes n shit for the foreseeable future 🙂 

20191212 101539

Ive got parcels to send out, I have been holding them back waiting for these to arrive, so ill get that all sorted now and everything will be with you soon 🙂 

Who wants some of these bad boy then? 

Keeno, thanks for your help on this bro! Much appreciated! I knew you were the guy to go to for the good shit lol

"True guidance is like a torch in the forest, it doesn't show everything, but gives enough light for the next steps to be safe" -Swami Vivekananda


Phil, White Widow, Muhamad X Shanchez and 6 people liked
ReplyQuote
Hart
 Hart
Ocimene
250 Likes
500 Likes
100 Likes
Grow Off Diary
Forum Regular
Points:4306
Joined: 4 months ago
Posts: 112
December 12, 2019 12:58 pm  

You can put some in my parcel..... pshyc !!    🤣 

We just smiled n waved sittn there on that sack o seeds


ReplyQuote
ScottishMac
Linalool Site Rep
100 Likes
250 Likes
Patreon
1K Likes
Diary Writer
500 Likes
Student
Known Member
Points:9007
Joined: 5 months ago
Posts: 542
December 12, 2019 1:21 pm  

Awesome, thanks @Keeno 😘😂

"I know you don't smoke Weed, I know This; but I'm gonna get you High Today,'cause it's Friday.... An you ain't got shit to Do." - Smokey


ReplyQuote
Keeno
Geraniol
100 Likes
Percy Grower
Points:696
Joined: 5 months ago
Posts: 44
December 12, 2019 1:30 pm  

Glad you like em mate. As you know ones got pride of place on my parabolic 😎. Another's going on my tent window. Let's get Perycs logo in every picture mum 😎😎😎


ReplyQuote
Macky
Valencene Admin
Mentor
100 Likes
250 Likes
500 Likes
1K Likes
2.5K Likes
5K Likes
Grow Off Diary
Youtube 1K Views
Veteran
Points:40462
Joined: 1 year ago
Posts: 4077
December 12, 2019 1:39 pm  

lol, i gotta find  place for mine, done have a big shade, just cmh and Ish480, but im gonna find a nice place 🙂 Already got one on my rolling tray lol.

"True guidance is like a torch in the forest, it doesn't show everything, but gives enough light for the next steps to be safe" -Swami Vivekananda


ReplyQuote
ScottishMac
Linalool Site Rep
100 Likes
250 Likes
Patreon
1K Likes
Diary Writer
500 Likes
Student
Known Member
Points:9007
Joined: 5 months ago
Posts: 542
December 12, 2019 2:22 pm  

Nice 😂

"I know you don't smoke Weed, I know This; but I'm gonna get you High Today,'cause it's Friday.... An you ain't got shit to Do." - Smokey


ReplyQuote
twisted1
Caryophyllene
1K Likes
100 Likes
Completed Diary
250 Likes
500 Likes
Patreon
Grow Off Diary
Facebook Rep
Known Member
Points:6872
Joined: 5 months ago
Posts: 451
December 12, 2019 2:59 pm  

Its so nice to see the Brotherhood of growers here. Thanks Keeno you are Awesome.

Sativa to change the things I can, Indica to accept the things I can’t.


Phil, Zombie Nation, Canna_Educator_ and 4 people liked
ReplyQuote
Macky
Valencene Admin
Mentor
100 Likes
250 Likes
500 Likes
1K Likes
2.5K Likes
5K Likes
Grow Off Diary
Youtube 1K Views
Veteran
Points:40462
Joined: 1 year ago
Posts: 4077
December 12, 2019 3:27 pm  
Posted by: @twisted1

Its so nice to see the Brotherhood of growers here

It is man, one of the best things about this site, is the people 🙂 And we are lucky enough to be able to work with sites like ours! We are stronger together 🙂 As we have proven lol

Mon The Percys, Mon the GR420! We make an awesome team

"True guidance is like a torch in the forest, it doesn't show everything, but gives enough light for the next steps to be safe" -Swami Vivekananda


Phil, White Widow, Zombie Nation and 5 people liked
ReplyQuote
Mossbeardmitch
Caryophyllene Site Rep
100 Likes
Completed Diary
Grow Off Diary
250 Likes
500 Likes
1K Likes
Known Member
Points:7841
Joined: 7 months ago
Posts: 483
December 12, 2019 3:31 pm  

Oooh those are dooope!  Would love some 🙌

Nice work Keeno!


ReplyQuote
TempleGrower
Linalool Site Rep
100 Likes
Completed Diary
500 Likes
250 Likes
1K Likes
Grow Off Diary
Youtube 1K Views
2.5K Likes
Known Member
Points:6150
Joined: 5 months ago
Posts: 535
December 12, 2019 3:55 pm  

Sweet deal. Got a few spots that are just dying for some phat bling. Thanks Keeno mang, they look sick.

Life's a garden...dig it - Joe Dirt


ReplyQuote
Macky
Valencene Admin
Mentor
100 Likes
250 Likes
500 Likes
1K Likes
2.5K Likes
5K Likes
Grow Off Diary
Youtube 1K Views
Veteran
Points:40462
Joined: 1 year ago
Posts: 4077
December 12, 2019 4:09 pm  

Im gonna get some ready for you all, and send them out asap. Looking forward to seeing percy stickers on all your grow diaries lol 

"True guidance is like a torch in the forest, it doesn't show everything, but gives enough light for the next steps to be safe" -Swami Vivekananda


Phil, Zombie Nation, Highflyer and 5 people liked
ReplyQuote
Mossbeardmitch
Caryophyllene Site Rep
100 Likes
Completed Diary
Grow Off Diary
250 Likes
500 Likes
1K Likes
Known Member
Points:7841
Joined: 7 months ago
Posts: 483
December 12, 2019 4:44 pm  
Posted by: @macky

Im gonna get some ready for you all, and send them out asap. Looking forward to seeing percy stickers on all your grow diaries lol 

Oh my pics will be saturated with percy slaps 😄🤘


twisted1, White Widow, Zombie Nation and 3 people liked
ReplyQuote
Canna_Educator_
Linalool Moderator
Completed Diary
Patreon
100 Likes
250 Likes
500 Likes
1K Likes
Respected Member
Points:13336
Joined: 1 year ago
Posts: 604
December 12, 2019 5:44 pm  

so awesome bro - going to send any over here?

Help Us Create Our Very Own Cannabis Grower's App! https://patreon.com/percysgrowroom/overview


twisted1, White Widow, Hart and 2 people liked
ReplyQuote
White Widow
Ocimene
500 Likes
100 Likes
250 Likes
Forum Regular
Points:2534
Joined: 4 months ago
Posts: 163
December 13, 2019 11:14 pm  

😍 they look awesome! 🙌 


twisted1, Hart, Canna_Educator_ and 1 people liked
ReplyQuote

We have guides to growing cannabis, cannabis grow dairies that cover growing weed in hydroponics, soil and coco. Find the help you need, by either, using the search box, or asking for help in the forum.

Our cannabis growers website also has competitions where you can win free weed seeds. As a member you will also have discount codes for cannabis seeds, and LED grow Lighting.
Our Cannabis Growers Forum is for educational purposes and we encourage our members to check their country of residence legislation before germinating a marijuana seed.

This site is here because we want to help you grow your own cannabis for personal use. Therefore, any member who is suspected of growing cannabis for commercial gains will be banned immediately.

Please read our forum rules, and enjoy the site.

Percys Grow Room Facebook Page, Cannabis grower forum fb page,
Percys Grow Room Twitter,
Percys Grow Room Instagram

Find us on all social networks! Just search for Percys Grow Room

 

percysgrowroom March 13, 2019